4 דרכים להשגת גוף אולימפי בחדר השינה

רוצים שרירי בטן מפלדה וגוף חזק וסקסי אשר יתחרה בכל ספורטאי אולימפי? קשר אינטימי עם בן או בת הזוג הוא דרך מעולה להיכנס לכושר.

עם ארבעת הטיפים שלנו, תוכלו להתמקד בשרירי מפתח תוך כדי חימום האווירה בחדר השינה.

 

1. היו חדשניים

בין אם אתם משתמשים בתנוחה המיסיונרית או מלהיטים את העניינים בתנוחת הדוגי, יצירתיות היא דרך מעולה לחמם את האווירה. במקום לגשת ישירות למיטה, למה שלא תעבירו את חיי המין  שלכם לחלק אחר בבית? מהדלפק במטבח ועד לספה, תהיה לכם הזדמנות להפעיל במקביל חלקים שונים בגוף. אם אתם רוצים לעצב את הירכיים שלכם, גחנו מעל בן או בת הזוג שלכם ונועו מעלה ומטה כדי לשרוף קלוריות בצורה מדהימה. רוצים לעצב את החלק המרכזי בגופכם? סחטו את המרכז שלכם בתנוחת דוגי והרימו את המותניים שלכם כדי להגיע אל בן או בת הזוג שלכם לסיום לוהט.

2. הפחיתו את הלחץ

לחץ (סטרס) משפיע לא רק מבחינה מנטלית, אלא גם פיזית. דאגה מתמדת ורמות גבוהות של לחץ עשויות להוביל לכך שהגוף יעדיף הירגעות על פני תשוקה. סקס בריא אינו מספק רק אפקט מרגיע, הוא אף יכול לחולל נפלאות ולסייע לכם להשיג את הגוף האתלטי שאתם באמת חושקים בו. רמות גבוהות של לחץ משחררות חומר הקרוי קורטיזול, אשר מסייע לאגור שומן בבטן. כדי לספק תגובת נגד לאפקט  זה, הירגעו עם ערב רומנטי בבית. התחילו בחיבוק או בנשיקה חושנית, והמשיכו בהדרגה לעיסוי חושני. הוסיפו לערב שלכם ערכת הנאה והעמיקו את הקשר שלכם עם בן או בת הזוג.

3. דאגו לקבל מספיק מנוחה

אם אתם ישנוניים או שאינכם ישנים מספיק, סקס עם בן הזוג עשוי להיות הדבר האחרון שתרצו. בין אם הדבר נובע מעבודה ממושכת במשרד או צפייה בטלוויזיה עד שעה מאוחרת, שינה מספקת היא מצרך חיוני. בדיוק כמו כל פעילות גופנית אחרת, סקס דורש מאמץ ותנועה רבה שלכם ושל בן או בת הזוג גם יחד. שינה שקטה ונינוחה אינה רק מעניקה לכם אנרגיה, אלא אף יכולה לסייע לכם להימצא ברגע ההווה. כדי לסייע לכם להגיע למצב של רגיעה נינוחה, שימו לכם למטרה לישון בכל לילה לפחות 8 שעות, כדי שחוויית ההתעלסות תהיה מהנה יותר.

4. נסו תנוחות חדשות

הרמת משקולות אינה הדרך היחידה להתחזק; ניסוי תנוחות סקס חדשות יכול לבנות שרירים, כשהדבר תלוי במידת היצירתיות שלכם כזוג. אם אתם מעוניינים בשריפת קלוריות מוחלטת אשר תשיג מעורבות מלאה של כל הגוף, נסו את הגשר. התחילו בתנוחת ישיבה כשרגליכם ניצבות על הרצפה, והרימו את החזה והירכיים עד ליצירת גשר. שמרו על פרקי היד ישירות מתחת לכתפיים שלכם, וסחטו את הישבן שלכם כשבן הזוג שלכם חודר אליכם. זו אינה תנוחה שניתן להחזיק בה זמן רב; חשבו עליה כעל אימון כושר מעולה עבורכם ועבור בן הזוג שלכם.