אתם עוצמים את העיניים וסביבכם רק שקט. כלומר, יכול להיות רעש של לב ניו יורק או חוות האלפקות מסביב, אבל זה לא משנה – אתם נמצאים מאות או אלפי קילומטרים הרחק מהרעש של חיי היומיום, העבודה והפח ששוב שכחתם להוריד. אין לכם על מה לריב, הוא לא ממהר לכדורגל, היא לא מעירה על הרגליים שעל השולחן. חופשה זוגית.

5 הפתעות לחופשה זוגית סקסית

ברשימת ה״מאסט הב״ של כל יועצי הזוגיות הנחשבים תמצאו את החופשה הזוגית התקופתית מככבת במיקום די גבוה. מרבית הנשים מעידות שהסקס הכי טוב שלהן מתרחש כשהן בחופשה זוגית. וזה לא שסקס טוב שמור לאלפיון העליון, אלא שידוע שאין

דאונר גדול לזוגיות ולסקס כמו המתח של שגרת החיים.

אז לא צריך להיות מיליונרים כדי לצאת לחופשה זוגית. אפשר לעשות זאת בקלי קלות עם אוהל ושני מזרנים, במלון נחמד ולא יקר, או עם הנקודות שצברתם בנוסע המתמיד כי טחנתם טיסות בהייטק. איך שלא תסתכלו על זה, מה שבאמת קובע זה זמן האיכות שתרוויחו ביחד ולא הבופה של ארוחת הבוקר.

רוצים לתכנן חופשה מושקעת, משופעת בסקס ובלי לשבור חסכונות?
הנה 5 הפתעות קטנות שידליקו את הפרטנר/ית שלכם, יקנו לכם נקודות בונוס ויעשו לכם את החופשה הכי סקסית שהיתה לכם מזה זמן רב:

1. פלייליסט

פלייליסט – זו אולי קלישאה, אבל מוזיקת רקע פשוט מכניסה הכי טוב למוד.
עירכו פלייליסט של השירים שהכי מרגשים, מעוררים ומזכירים לכם רגעים סקסיים עד אובדן שליטה. ואל תשכחו מטען – אתם תצטרכו אותו כל ערב.

2. יין – בקבוק אחד

יין – בקבוק אחד, משובח ככל שיהיה, לא יזיק לכיס ויעשה נפלאות כשימזג לכוס. שתו לאט, ערב סקסי על בקבוק יין זה ממש לא צ׳ייסר-זבנג-וגמרנו. מיתחו את העונג, דברו קצת דיבורים מתגרים ומעוררים. זה משתלם.

3. טבעת

טבעת – לאן ברחתם?! אין לנו שום כוונה לחתן אתכם בסתר, אבל

4. ג׳ל 2 ב-1

– עיסוי מקדים, מקרב ומחרמן תמיד מבשר סקס משובח. בחרו בריח מיוחד ומעורר, בנוסחה מחממת או מקררת, כל מה שיכול לחדד את החושים ולהביא את העונג תחת ידיים אוהבות אל הקצה.

5. משחק זוגי סקסי

משחק זוגי סקסי – יש קלפים קנויים וגם משחקי קופסא, הם קטנים, לא יקרים ומדליקים במיוחד. אבל אפשר ומעניין עוד יותר להפתיע בקלפי משימה שהכנתם לבד. מדיבור מלוכלך, מין אוראלי, דרך שימוש באביזרים חדשים ועד משחק תפקידים – הכל חוקי במשחק.