אין שום דבר רע בסקס קינקי, ואף אחד לא צריך לשפוט אותך בגלל הפנטזיות שלך.

50 גוונים של משחק מקדים

 עם זאת, כדאי להתחיל לאט כאשר מחליטים לשתף אחרים בתשוקות שלכם. אם מכות בישבן מדליקות אתכם, תבקשו מהמאהב/ת שלכם לתת לכם סטירה בישבן בזמן הסקס או בעת משחק מקדים – לפעמים יותר קל לבקש את זה בלהט הרגע – וכך תוכלו לבחון את תגובת הפרטנר שלכם. אם אתם בקטע של קשירות, תתחילו בלבקש מהפרטנר שלכם להחזיק אתכם חזק בזמן הסקס – ואם אתם בעניין של בגדי לטקס, תראו להם איך זה נראה באינטרנט ותשאלו אותם מה הם חושבים.

סיפורים אירוטיים יכולים להיות דרך מצויינת לחשוף את המאווים שלכם בדרך עדינה. קנו לפרנטר/ית שלכם ספר סקסי הכולל את הסטייה שמדליקה אתכם, ובקשו מהם להראות או להקריא לכם את החלקים שהם אוהבים (ככל שיהיו) בקול רם.

לחלופין, אם אתם בטוחים שלמאהב/ת שלכם יש ראש פתוח, היו ישירים. שאלו אותם אם יש משהו חדש שהם היו רוצים לנסות, וספרו להם מה מדליק אתכם. אם תקשיבו לפרטנר/ית שלכם בצורה לא שיפוטית, ותבחנו ברצינות את האפשרות של להגשים להם את חלומותיהם (בהנחה שאתם לא נרתעים מהסטיות שלהם), אתם צפויים לקבל תגובה חיובית יותר למאווים המיניים שלכם.

לפני כל אקט של BDSM (קשירות, שליטה וסאדו-מזוכיזם), יהיה מתון ככל שיהיה, קבעו לעצמכם מילת בטיחות. זו מילה שלרוב לא תשתמש בה במהלך סקס (רוב האנשים אוהבים להשתמש במילה ‘לא’ ו’תפסיק’ כחלק ממשחקים קינקיים הכוללים ‘סצנה’ מינית כלשהי). הרבה אנשים יעדיפו להשתמש בשיטת ה"רמזור", כאשר “אדום” זה “לעצור”, “צהוב” זה “להאט” ו"ירוק" זה “לך על זה”.

חשוב שתשחקו בבטיחות, בשפיות ובהסכמה. זה אומר לרכוש בקיאות בהנחיות בטיחות (כמעט לכל סטייה יש מידע בטיחותי הזמין באינטרנט), ולהימנע מלעשות משהו כאשר הפרטנר נתון תחת השפעת אלכוהול או סמים – וכן להתנסות רק בדברים ששניכם רוצים לעשות.

אם אתם בקטע של משחק מקדים אנאלי, הקפידו להשתמש בהרבה חומר סיכה, פעלו באיטיות, ותמיד לכו על בטוח. גם גברים וגם נשים יכולים ליהנות מזה, כל עוד שני הצדדים מעוניינים. אז אל תרגישו רע אם אתם מתנסים בתפקידים שונים.

פנטזיות מיניות יכולות להיות דרך נפלאה להוסיף קצת פלפל ליחסים שלכם, לבניית אינטימיות, קבלה ואמון. גשו לנושא בדרך הנכונה ומי יודע לאן זה יוביל.