פתרון חושני לגיוון במיטה

כל לקוחה שנייה שאני פוגשת (וגם לקוחות) יוצאת מהקליניקה שלי עם המלצה לקניית ג׳ל, הפתרון החושני והיעיל ביותר לגיוון חיי המין, ופתרון הבעיות במיטה. אני מקבלת אין ספור בקשות לעזרה מנשים שמתלוננות על כאבים בזמן חדירה, תחושת יובש לא נעימה במהלך הסקס וחששות שהן לא מספיק מגורות לפני החדירה. כמובן גם בקשות לרעיונות לגיוון חיי המין שלהן. זה אולי יפתיע, אבל באמת שלכל הבקשות האלו יש פתרון קסום אחד – ג׳ל חושני.

השימוש בג׳ל הוא מאוד פשוט יש למרוח את הג׳ל על איבר המין הנשי ואפשר גם על איבר המין של הגבר במהלך המשחק המקדים, המין האורלי או רגע לפני קיום יחסי
המין. הג׳ל עוזר להרבה נשים ליהנות מקיום יחסי מין ללא כאבים, להרגיש מספיק מגורות וגם לגוון את חיי המין.

אתם בטח מרימים גבה ותוהים ״מה זה בדיוק הג׳ל הזה? או ״איך זה שהוא כל כך חושני במיטה?!״ אז תנו לי להסביר, ג׳לים חושניים הם למעשה חומרי סיכה המיועדים להנעים לנשים את רגע החדירה והסקס, אבל לא רק! דורקס הבינו את הצרכים של רוב זוגות במיטה ודאגו מעבר לשימוש מענג בחומר סיכה נעים וחלקלק, לעזור לנו לגוון את חיי המין שלנו בעזרת מגוון של ג׳לים מיוחדים כמו הג׳לים בטעמים או המעוררים וגם ג׳לים המיועדים לעיסוי אינטימי.

אני יודעת שהתחושה היא שג׳לים חושניים נועדו בעיקר לנשים, וזה נכון ואכן לא מעט נשים מספרות כי הן אוהבות את השימוש בהם כי הן יכולות לקפוץ ישר לעניינים או בקיצור יכולות להתנסות בתנוחות סקס שונות ומגוונות וסקס מלא תשוקה מההתחלה בזכות השימוש בחומרי סיכה. אך אל תמעיטו בערכם, כי ג׳לים בהחלט מעצימים גם את תחושות ההנאה אצל הגברים. מעבר לעובדה שמריחת הג׳ל מונעת מהרבה נשים כאבים בזמן חדירה, השימוש בהם עוזר לכם להחליף תנוחות, לשחק עם העצמה, ולגוון ללא בעיה.

לפני שאגלה לכם איזה ג׳ל מומלץ ולמה, תנו לי לציין לכל מי שאוהב לשמור על הסודיות במיטה כי בלחיצת כפתור אחת תגיעו לאתר של דורקס בו תוכלו ליהנות מחוויית קניות דיסקרטית-חפשו מתחת לקטגורית ג׳לים חושניים. הג׳לים ישלחו ישירות לביתכם.

אז על מה הסקסולוגית ממליצה?

Durex Play Sweet Strawberry

ההמלצה הראשונה שלי מתחילה בטעם תות! מעבר לעובדה שהוא חומר סיכוך נפלא ויש לו מרקם חלקלק Durex Play Sweet Strawberry ג׳ל זה מגיע בטעם וניחוח של תות. המטרה, להוסיף טעם וגיוון למין האורלי שלכם, ולהוביל למשחק מקדים עם הרבה טעם וחשק. משם הדרך לסקס מאוד נעימה וחלקה. למקרה שלא ציינתי הג׳ל נטול סוכר ונשטף במים בקלות.

Durex Play Warming

למי שאוהב משחק מקדים תוסס הכולל משחקי טמפרטורות במיטה יש לי הצעה לגיוון בצורה חמימה יותר. כבר עם המריחה הראשונה אתם תחושו כיצד הג׳ל מחמם את העור ויוצר תחושת חום

עדינה. אני בטוחה שברגע זה הדמיון שלכם התחיל לפעול. לפלפול העניינים קצת יותר תדעו כי נשיפה אחת עדינה יכולה להעצים את פעולת החימום. חשוב לי לציין כי הג׳ל Durex Play Warming בטוח לשימוש עם הקונדומים של דורקס.

Durex Play Feel

למשתמשים בג׳ל חושני בפעם הראשונה, ולכל מי שאוהב רק את המגע החלקלק אני ממליצה להתחיל עם Durex Play Feel 100ml, ג’ל קלאסי על בסיס מים (אינו דביק או שמנוני).

אם בא לכם על ג׳ל קלאסי עם תוספת אישית מענגת אני מזמינה אתכם לנסות את Durex Play Soothing Massage 2in1. הג’ל מיועד גם לסיכוך וגם לעיסוי. ניתן לבחור בין הג׳ל המכיל תמצית פרחי יילנג יילנג, לצמח הגווארנה או אלוורה. חוויה מומלצת לכל הזוגות לסקס יותר אינטימי וחושני.

אלו ההמלצות שלי אבל אתם מוזמנים להיכנס לאתר של דורקס ולבחור את הג׳ל החושני המתאים לכם, וכמובן להפתיע את האישה עם מתנה קסומה ומענגת במיטה שמגיעה עד לבית.​