חוששים מסקס וממשחקי מין?

1. היו כנים:

היו כנים: זה לא אומר לפרט את כל מה שאתם חושבים שלא בסדר אצלכם או אצל הפרטנר שלכם, אבל כן מומלץ לספר לפרטנר שלכם שאתם מתביישים, חוששים או לא בטוחים בעצמכם – ככה תמנעו מלגרום לעצמכם לאי-נוחות.

2. הכירו את עצמכם:

קשה להיות בטוח בעצמך עם הפרטנר אם אתה לא יודע בעצמך מה אתה רוצה. אל תחשבו על זה רק במונחים פיזיים. פנטזיות יכולות לעזור לכם לבחון עד כמה אתם מרגישים בנוח עם תפקידים מיניים שונים. הגשמת הפנטזיות האלו ומשחקי מין כאלו ואחרים תלויה בכם ורק בכם.

3. השכילו:

למדו את המונחים הבסיסיים של האנטומיה הגברית והנשית ושאלו את הפרטנר שלכם מה הוא אוהב. אתם לא צריכים לקרוא מחשבות כדי להיות מאהבים נהדרים – פשוט היו קשובים להנאה של הפרטנר שלכם (ולהנאתכם).

4. התכסו:

אם יש חלק מסוים בגוף שלכם שאתם לא מרגישים בנוח איתו, אל תלחצו על עצמכם להתפשט כבר בהתחלה. אין שום דבר פסול בלהשאיר כמה פריטי לבוש במהלך ההתמזמזויות הראשונות: תוכלו לחשוף את עצמכם בפני הפרטנר בהדרגה, עם בניית האמון ההדדי ביניכם. עם זאת, אל תראו בזה כפיתרון קבוע: מדובר בצעד ראשון בבניית הביטחון העצמי שלכם, לפני שתרגישו בנוח להתפשט לגמרי. תהיו בטוחים שאם הפרטנר שלכם רוצה לשכב איתכם, הוא אוהב את מה שהוא רואה.

5. התחפשו:

שוב, מדובר רק בצעד אחד בדרך להרגיש בנוח עם הגוף העירום שלכם, ולא בפיתרון קבוע. עם זאת, יש אנשים שמרגישים יותר סקסיים כשהם לבושים בתחתונים סקסיים או אפילו מסכה (תחשבו על מסכת נשף ונציאנית ולא על מסכה של ג’ורג’ בוש). זה אולי יישמע לכם טיפשי, אבל תחפושות כאלה יכולות לעזור לכם במשחקי מין, ולהעמיד פנים שאתם בטוחים בעצמכם ובמיניות שלכם זו אחת הדרכים הפשוטות ביותר להפוך לכאלה, בסופו של דבר.

6. היכנסו לכושר:

פעילות גופנית ואורח חיים בריא לא רק שמשפרים את המראה שלכם – הם גם הופכים אתכם לאיתנים יותר רגשית. יתרה מכך, מומלץ לעשות את הפעילות הגופנית יחד עם הפרטנר שלכם, כך ששניכם תוכלו ליהנות מהשפעת האנדורפינים ומשיפור הסיבולת.