קונדומים וקונדומים נשיים הם אמצעי ההגנה היחידים המגנים מפני מחלות מין. הם זמינים בגדלים, טעמים וסוגים שונים, וחלקם יכולים לשמש כדי לעכב אתהאורגזמה של הגבר או כדי להעצים את ההנאה של שניכם.

השימוש בקונדומים הוא פשוט וקל, מומלץ תמיד לשאת כמה קונדומים אתכם בחפיסה ולא בארנק או בתיק, שכן אחרת אתם עלולים לגרום להם לנזק. קראו את ההוראות שעל אריזת הקונדומים ובדקו את תאריך התפוגה.

טיפ מספר 1:

: כל אחד מהפרטנרים יכול לשים את הקונדום, אך הקפידו לשטוף ידיים קודם לכן: זה ישמור על הידיים שלכם היגייניות ובנוסף, אם יצא לכם להשתעשע עם שמן עיסוי או כל חומר שמנוני אחר (גלידה…?), השטיפה תסיר את השמנים שעלולים לגרום לקריעת הקונדום.

טיפ מספר 2:

:שימו את הקונדום לפני שאתם נכנסים לעניינים, כך שתוכלו להתפרע כאוות נפשכם בזמן המשחק המקדים (אבל אל תחכו יותר מדי, אתם לא רוצים שהקונדום יתייבש). קרעו את העטיפה של הקונדום מהקצה המשונן שלה. היזהרו מציפורניים, שיניים וחפצים חדים כמו תכשיטים ופירסינג, שכן הם עלולים לקרוע את הקונדום.

טיפ מספר 3:

קורה לכולם: ודאו שאתם שמים את הקונדום מהצד הנכון. אם אתם לא בטוחים, תנשפו קלות לתוך הקונדום כדי לגרום לו להתנפח מעט, מה שיקל עליכם לזהות את הצד הנכון. לחצו על קצה הקונדום כדי לוודא שלא כלוא בו אוויר ואז, בעודכם עדיין לוחצים על הקצה, שימו את הקונדום על קצה הפין וגלגלו אותו למטה עם ידכם השנייה.

אם אתם מרגישים שהקונדום משתחרר במהלך הסקס, גלגלו אותו למטה מייד. אם הוא נופל, הפסיקו את מה שאתם עושים, משכו אותו מהצד הפתוח ושימו קונדום חדש.
כשהגבר גומר, וכאשר הפין עדיין זקוף, החזיקו את הקונדום מבסיסו, הסירו אותו, קשרו אותו, כסו אותו בממחטת נייר וזרקו אותו לפח (אבל לא לאסלה, חשבו על איכות הסביבה). אף פעם אל תעשו שימוש חוזר בקונדום! אם אתם חושבים שצפוי לכם לילה ארוך, הצטיידו בהתאם.