כל מי שהוא הורה יודע טוב מאוד שמתחת לקסם ההורות שכולנו חולקים ונהנים לדבר בשיבחו, מסתתר סוד גדול ואפל, שאף אחד לא טורח לספר עליו לפני בואו של צאצאנו הראשון שלו לעולם – אין סקס. נגמר. קודם עושים סקס, אחר כך בא תינוק, ואז אין סקס. מה שנקרא – מה שהביא אתכם לכאן לא ייקח אתכם לשם. לא פלא שאומרים שילדים הם אמצעי המניעה היעילים ביותר.

אבל אז, או אז, התינוק גדל והופך לפעוט, ואפילו לילד, ולאט לאט אתם זוכים מחדש בחייכם, ואפילו בחיי המין בחזרה. אבל אז פוגשים מחדש את החופש הגדול – וזה כבר משהו לדבר עליו.

מגן ועד תיכון הוא שם איתנו. שותף סמוי גם בתכנון שגרת הסקס, אורח לא קרוי שבא וטורף את הקלפים מדי שנה. החל מהצורך להעסיק את הקטנטנים עד שאנחנו קורסים ושלום ולא להתראות לדוגי פוזישן, ועד למתבגרים שהופכים את הלילה ליום, ואריוודרצ׳י לפרטיות וניפגש בעוד חודשיים.

אם גם אתם זקוקים לזריקת מרץ לחזרה לאינטימיות זוגית ומינית אחרי הקיץ הזה, הנה 3 הצעות לבילוי ערב שיחזיר לכם את החשק ויזכיר לכם שסקס זה ממש כמו לרכוב על אופניים ושהטוב תמיד מנצח.

1. תחרות בריאה

תחרות בריאה – תחרות היא תבלין סקסי ראשון במעלה. במחקרים נמצא שתחושת הריגוש שאנחנו חשים כשאנו נמצאים בתחרות דומה מאוד לתחושות בזמן עוררות מינית, לכן תרגלו תחרות בריאה עם הפרטנר שלכם, כלומר- תחרות לשם התחרות, אל תגיעו למצב של מלחמה על הגביע. צאו לרוץ ביחד, שחקו טניס או סודוקו – מה שעושה לכם את זה, העיקר שתשחקו את המשחק. התחרות עצמה היא הזדמנות לבלות זמן איכות ביחד, והטיזינג סביב ההישג והניצחון הוא ממש חומר סיכה מנטלי שעושה נפלאות לסקס.

2. לילה ויום ולילה

לילה ויום ולילה – השגרה עוד לא לגמרי מבורכת? הקטנים מתעוררים בלילה? המתבגר בלילה לבן בצופים? האמצעית לא מצליחה להירדם מרוב התרגשות? אלתרו שגרה באין שגרה. כוונו שעון לשעות לא שגרתיות בלילה, נצלו חלונות זמן ספונטניים – פגישה ראשונה מאוחרת בבוקר, צהריים שסבתא יכולה לאסוף מהגן – שעות בהחלט לא שגרתיות לקרוע את הבגדים אחד מהשניה, אבל אם זה מה שיש, עם זה ננצח.

3. זן ואומנות ההורות

זן ואומנות ההורות – זה לא פשוט לג׳נגל בין כל הדברים האלה, אבל העצה הזו תשרת אתכם מצוין גם בשגרה וגם בחופש הגדול הבא. נמצא שהורים שחיים בזוגיות ומדווחים על מינימום של מפגש מיני אחד בשבוע (זה עם זה כמובן) מעידים שהם חיים בזוגיות מאושרת, בעשרות אחוזים יותר מאשר זוגות הורים שלא מקפידים על שגרת יחסי מין קבועה. לכן, בכל מצב ומידת עומס, זיכרו שהייתם בני זוג לפני שהפכתם להורים.

קיבעו לכם דייט שבועי ביומן, שלא משנה מה קורה (למעט מקרי קיצון) – זה הזמן שלכם לזוגיות וסקס. צאו לדייט, לאימון משותף או שבו על הספה בביתכם נטול הילדים שמתארחים אצל נשמות טובות, ואל תתנו לעצמכם לגלוש לסידור הבית או לשיחה על הילדים. זה הזמן שלכם. שחזרו רגעי קסם וזכרונות זוגיים, הם יעזרו ליצור רגעי קסם חדשים, וכשזה יקרה – תיפסו את הרגע. למקומות, היכון קיפצו!