כיום, ניתן למצוא אביזרי מין ביותר ויותר חדרי שינה מבעבר, אך יש אנשים שעדיין מרגישים מאויימים מהם. גברים רואים בוויברטור כמשהו שמחליף אותם. נשים עלולות להתקשות להתרכז בעונג שלהן בלבד. עם זאת, אביזרים יכולים לעזור לבנות אינטימיות, לזרז את הגירוי של האישה (בהנחה שהיא אוהבת ויברטורים – מה שלא נכון לגבי כולן), ולסייע בסגירת ‘פער האורגזמה’, כלומר, כאשר הגבר נוטה לגמור מהר יותר מהאישה. הנה מספר סוגים של צעצועי מין:

ויברטורים

ויברטורים: הם מגיעים בכל הצורות והגדלים, וחלקם רועשים או עוצמתיים יותר מאחרים. אם השימוש באביזר מין חדש לכם, מומלץ להתחיל בעוצמה החלשה ביותר, שכן ייתכן וייקח לכם קצת זמן להתרגל לרטט. Durex Dram עוצב במיוחד כדי לסייע לכם לגרות את נקודת הג’י.

ה-Durex Play Delight, ויברטור קליע (bullet), הוא ויברטור קטן ושקט, מה שהופך אותו לאידיאלי למשחקים דיסקרטיים.

דילדו

דילדו: הדילדו הוא אביזר מין בעל צורה פאלית שאינו רוטט, וברוב המקרים ניתן לקשור אותו למותניים ולהשתמש בו כדי לחדור אל הפרטנר שלכם. קיימים דילדואים בעלי התקני יניקה המאפשרים לכם להשתמש בדילדו גם באמבטיה ובמקלחת.

טבעות עונג

טבעות עונג: ידועות גם בשמות “טבעות אהבה” (love rings) ו"טבעות זין" (cock rings). טבעות עונג עשויות מגומי או מסיליקון, והן משמשות ללכידת הדם המצוי בפין, מה שמגביר את העוצמה ואת העמידות של הזקפה. קיימות גם טבעות מתוחכמות יותר הכוללות קליע רוטט (לדוגמה: Durex Play Vibrations,Little Devil וטבעות Ultra).

רוקט פוקט

רוקט פוקט (Finger Vibes): אביזר זה משמש להוספת רטט לעינוג ידני. ניתן לענוד אותו מעל האצבע וכך לענג אזורים מסוימים בדיוק רב. ה-Durex Delight הוא צעצוע מצוין לעינוג עצמי ומשותף. נסי ללטף עם אצבעך בעדינות את הפרינאום או את הפטמות של הגבר בזמן שאת יורדת לו כדי להוסיף עוד עניין לאקט.

פקק אנאלי

פקק אנאלי (butt plug): האביזר המושלם למשחקים אנאליים. לפקק האנאלי יש בסיס רחב או חוט המאפשר הסרה פשוטה. מומלץ שלא לעשות שימוש אנאלי בחפצים שאינם מיועדים לכך.

נרתיק אוננות

נרתיק אוננות (Masturbation Sheaths): אלו מיועדים להגברת העונג הידני (אוננות) אצל גברים. קיימים נרתיקים פתוחים המקלים על השימוש בהם עם פרטנר, שכן ניתן לשלב אותם עם חוויה אוראלית מטלטלת. קיימים גם נרתיקים סגורים, כאשר היתרון בהם הוא כוח יניקה רב יותר. מומלץ לנסות את הנרתיקים השונים עד שתזהו את האביזר שעובד הכי טוב בשבילכם.

צעצועי מין חדשים מופיעים על המדפים מדי יום, וכבר עכשיו ניתן למצוא אותם בבתי מרקחת וסופרמרקטים. בנוסף, אתם יכולים לרכוש אביזרי מין ביחד דרך האינטרנט, ולבחור אביזרים שמתאימים לשניכם. זו יכולה להיות חוויה מקרבת, וסיבה מצויינת לשמוח בכל פעם שמגיע דואר.

גלו מגוון רחב של צעצועים ואביזרי מין נוספים שחברת דורקס פיתחה במיוחד עבורכם.