Everything you need to know about your body

    כל מה שאת צריכה לדעת על הגוף שלך

    01 פבר 2020
    Layout:

    כל מה שאת צריכה לדעת על הגוף שלך

    כף הערווה (Mons Pubis)

    כף הערווה הוא האזור המכוסה (או שלא) בשיער, ואזור זה לרוב אינו זוכה לתשומת הלב הראויה. עם זאת, אחיזת כף הערווה לא רק שמסייעת לגירוי הדגדגן, אלא (אם תלחצי עליו בעדינות) גם עוזר לכווץ את קפל העור שמעל הדגדגן (clitoral hood, המקבילה הנקבית לעורלה) – ובכך לחשוף את הקצה הרגיש שלו.

    הדגדגן

    הדגדגן הוא מרכז העונג המיני הנשי, והוא מרכז עיצבי המגיב לגירוי הנכון ע"י התנפחות, באופן המזכיר מאוד את הזקיפה אצל גברים. לכל אישה יש דגדגן בעל גודל, צורה ורגישות שונים, ולכן מומלץ בהתחלה לגשת לאזור בעדינות. אם האישה מתקשה לעורר גירוי דגדגני, משיכת קפל העור שמעל הדגדגן וחשיפת הקצה הרגיש יכולה לחולל פלאים. ברגע שקצה הדגדגן חשוף, נגעי בו בעדינות – ייתכן שבחורה שהתקשתה לחוש גירוי, תגיב בצורה אחרת לגמרי לאחר חשיפת קצה הדגדגן וגירויו.

    הנרתיק

    הנרתיק, המהווה לרוב את מוקד העניין המרכזי במהלך הסקס, הוא תעלה המתרחבת בזמן הגירוי המיני, כדי לאפשר את חדירת האצבעות או הפין. בשונה מן הדגדגן, הנרתיק עצמו אינו רגיש במיוחד, אם כי נשים מסוימות, היודעות לזהות את נקודה הג’י שלהן, מסוגלות ליהנות גם מגירוי הנרתיק. צוואר הרחם, המצוי בקצה הנרתיק, יכול גם הוא להיות אזור מגרה עבור נשים מסוימות – אך יש לפעול בזהירות – לא כל אחת נהנית מגירוי האזור.

    הנרתיק מסכך את עצמו בזמן גירוי מיני, אך ישנן נשים שזקוקות לסיכוך נוסף, במיוחד כאשר הפרנטר “גדול” או כאשר הפעילות המינית אינטנסיבית למדי.

    לכל אישה קיים טונוס שרירי שונה, אך כל אחת יכולה לשפר את האורגזמות שלה ע"י מתיחת שרירי רצפת האגן (Kegel)– שכן הדבר מגביר את זרימת הדם לאזור וכן את עוצמת התחושה והשליטה על השריר.


    קיימים מספר אביזרים לאימון שרירי רצפת האגן הזמינים לנשים, לרבות ‘כדורי נענוע’ (jiggle balls), משקולות קונוס, מכשירים מבוססי לחץ ואביזרים מבוססי פולס חשמלי (בדומה לחגורות לחיזוק שרירי הבטן) העושים שימוש בזרם חשמלי קל (שאינו מכאיב) על מנת לגרום לשרירים לנוע באופן לא רצוני. אם בא לך ללכת על זה, הקפידי לרכוש רק ממותגים אמינים ומוכרים עליהם את סומכת. 

    לחלופין, ניתן לבצע תרגילים לחיזוק שרירי רצפת האגן ע"י החדרת אצבע אל הנרתיק, ולכווץ ולשחרר את שרירי הנרתקי סביב האצבע, כעשר פעמים (עשר שניות כל פעם). אימון שרירי רצפת האגן בשגרה יבטיח לך שרירים אינטימיים איתנים.

    Categories