מעט מאוד גברים יתלוננו על המציצות שהם מקבלים, גם אם את חושבת שאת לא הכי טובה בזה. כל עוד את משתמשת בחומר סיכה, מרחיקה ציפורניים חדות, עור מחוספס ושיניים מהאזורים הרלוונטיים, את ככל הנראה תתקבלי בברכה. עם זאת, קיימות דרכים לשפר את הטכניקה שלך ולשמור על גיוון.

לרדת (לו) בגדול

ראשית, חשוב שתזכרי שמציצה טובה דורשת עבודה גם עם הידיים. חשוב לוודא שהכול מסוכך היטב עם חומר סיכה – עדיף שתהיה כוס מים בהישג יד, ומומלץ להשקיע בחומר סיכה בטעמים. לא רק שזה יאפשר לידים שלך להחליק יותר בעדינות, זה גם יקל על העבודה האוראלית שלך.

העברה אוראלית של מחלות מין, כולל זיבה ועגבת, הופכת ליותר ויותר שכיחה, אז מומלץ להשתמש בקונדום אלא אם כן שניכם נבדקתם.

המהירות, העומק והתנועה הם משתנים חשובים במין אוראלי. התחילי באיטיות והגבירי את הקצב בהדרגה, עד שתמצאי את המהירות שמעניקה את התגובה הכי טובה. בפורנו נוטים לראות מציצות קשוחות ומהירות, אך ייתכן שגישה חושנית יותר לעניין תהיה טובה יותר. יש גברים שאוהבים שמגבירים את הקצב לקראת הגמירה. נסי להיות קשובה לתנועת הירכיים שלו ולווסת את הקצב שלך בהתאם.

בקשי מהפרנטר שלך לא לשים את הידיים שלו על הראש שלך (אלא אם כן את אוהבת את זה, כמובן). אם את תקבעי את הקצב, יהיה יותר קל לוודא שנוח לך. אם את מפחדת מחנק בזמן הפעילות האוראלית, את יכולה להתאמן על קישוא (שטוף) כדי להתרגל לתחושה. אפשר גם לנסות תנוחות שונות – לדוגמה, את יכולה לשכב על הגב, כאשר הראש שלך נמצא מעל קצה המיטה – מה שיהפוך את החדירה לעמוקה ונוחה יותר.

כמו כן, אל תזניחי את העבודה עם הידיים והחומר סיכה. גברים אוהבים שמשחקים להם עם האשכים, יש כאלה שאוהבים שמגרים להם את הפטמות, ויש כאלה שאוהבים שמשחקים להם עם הפרוסטטה. גווני עם התנוחות שלך עד שתמצאי את מה שהכי מדליק אותו.