איך לדבר איתה על קונדומים

1

אם היא אומרת שהיא לא רוצה להשתמש בקונדום, עצור לרגע. אם היא אמרה את זה לך, יכול מאוד להיות שהיא גם אמרה את זה לאחרים. גם אם אין להמחלת מין, אתה חייב לשאול את עצמך האם אתה מוכן להריון בלתי מתוכנן

2

השימוש בקונדום מראה שאתה מכבד את הפרטנר שלך. תאמר לה את זה, ואם אתה מכבד אותה יותר משהיא מכבדת את עצמה, אולי סקס איתה זה לא כזה רעיון טוב.

3

קונדומים יכולים לעזור לגברים “להחזיק מעמד” יותר זמן. אמור לה שאתה רוצה לענג אותה כמה שיותר, והקונדום יעזור לך.

4

אם היא אומרת שהיא רוצה להרגיש קרובה אליך, אמור לה שלהיות רגוע ולדעת שהסקס בטוח יגרמו לך להרגיש הרבה יותר קרוב אליה מהדאגה מן ההשלכות של מין לא מוגן.

5

יש קונדומים שמתוכננים במיוחד לשיפור הסקס שלכם. לדוגמה, אם היא אומרת לך שהיא לא אוהבת את התחושה של הקונדום, תוכלו לנסות להשתמש בקונדום Durex Real Feel.

6

אם היא מתעקשת לוותר על קונדומים, אמור לה שאתה לא רוצה לסכן אותה במחלות מין. גם אם קיימת רק מין אוראלי עם מישהי אחרת, עדיין יכול להיות שנדבקת ממנה.

7

אם היא אומרת שאתה לא גבר מספיק אם אתה מתעקש על מין מוגן, אמור לה שאתה בוגר מספיק כדי לקחת אחריות על המעשים שלך – וזה הופך אותך לגבר אמיתי.

8

לנשים מסוימות יש רגישות ללטקס, עבורן קיימת האופציה לקנות קונדומים ללא לטקס, כדוגמת Durex Real Feel. כדאי להצטייד גם בקונדומים מסוג זה, על מנת להימנע מאכזבות מיותרות.

9

9. אם היא מסרבת לתת לך להשתמש בקונדום, אל תסכים לשכב איתה. כן, אולי יהיה לך קשה (אם אתה מבין למה אנחנו מתכוונים), אבל יש עוד דרכים להנות מבלי להסתכן במחלות מין או הריון בלתי מתוכנן.

10

אם אתה מודאג מהנזק התדמיתי שיהיה לך אם תסרב לסקס לא מוגן, אז אל תדאג. הנשים היחידות שיירתעו ממך הן אלו שלא מעריכות כבוד הדדי. אישה שבטוחה בעצמה תראה את זה בתור נכס – ובכל מקרה נשים כאלה הן תמיד יותר כיפיות