אם אי פעם קראתם עצות בנושא סקס בטורי דעות או בבלוגים, סביר להניח שנתקלתם בהצעה ‘דברו אחד עם השני’. יחד עם זאת – זה לא תמיד בא בקלות. רוב האנשים מונחים ע"י חוסר ביטחון, גבולות אדומים וטריגרים, וסקס הוא נושא טעון במיוחד. אחרי הכול, אף אחד לא רוצה לחשוב על עצמו כ’לא טוב במיטה’.

בואו נדבר על סקס

כאשר מבצעים את זה כהלכה, שיחה על חיי המין שלכם, היא אחת מהדרכים הכי טובות לבנות את הקשר עם אהוב לבכם. מדובר במשהו יחודי שרק שניכם חולקים. זה סוד סקסי ואחד היתרונות של להיות בקשר אוהב. בעוד שאתם עלולים להרגיש מבוכה, אם אתם מכירים מישהו טוב מספיק כדי לעשות איתו סקס, אז אתם צריכים להכיר אותו מספיק טוב כדי לדבר על זה: לחלוק את גופכם באמת עם מישהו אומר גם לחלוק את מה שבליבכם.

לעתים קרובות, שיחה על חיי המין עוסקת בשיתוף חוויות שליליות: “אני לא אוהבת את איך שאתה נוגע לי בשדיים”, או “אני לא רוצה לעשות סקס הלילה”. עם זאת, כאשר השיחה הופכת לחלק טבעי מהקשר שלכם, ניתן לאזן את השליליות הזו עם מחמאות. אמרו לצד השני מתי הוא מדליק אתכם. אם אתם מוצאים את עצמכם נזכרים ביחד באפיזודה לוהטת במיוחד ובמשחקי מין מהנים, ספרו על זה לאהוב לבכם בחיבה. אחרי שאתם מנסים משהו חדש במיטה, שאלו את הפרטנר אם הוא נהנה, וספרו לו מה אתם מרגישים לגבי החוויה. אם תשבחו בכנות את היכולת שלו על בסיס קבוע, אתם תעזרו לו להיות פחות במגננה בפעם הבאה שתנסו לשפר או לתקן את הניסיונות הפחות מוצלחים שלו.

בנוסף, אפשר להפוך את השיחה על חיי המין למשחק מקדים מהנה. כל אחד בתורו יכול לשחק את ה’מלומד’ ואת ה’תלמיד’, ולתת לצד שני הדגמה מעשית של איך ואיפה הייתם רוצים שייגעו בכם. תנו לאהוב לבכם לתרגל, תוך שאתם נותנים לו הכוונה, וברגע שהם הצליחו לענג אתכם בדרך שאתם הכי אוהבים, תגמלו אותו ע"י החלפת תפקידים, והקשיבו במסירות לשיעור שייתן לכם. אין סיבה שלא תוכלו להפוך את משחקי המין הסקסיים האלה למרכיב שבועי בחייכם – או אפילו כל לילה אם תרגישו שזה מתאים לכם.

אל תחשבו ששיחה זה רק דיבורים. אפשר גם לכתוב סיפור ארוטי המפרט בדיוק מה אתם רוצים לעשות (אל תתפרעו יותר מדי בהתחלה – נסו לבחון קודם את התגובה של הצד השני). אתם יכולים לשלוח לפרטנר הודעת טקסט סקסי ולשאול אותו שאלה שובבה כדי לראות כיצד יגיב. אפשר גם להשאיר מכתב אהבה בתוך הכיס שלו, או להתנסות במין וירטואלי. אפילו אם אתם גרים ביחד ונמצאים במרחק של חדר אחד מהשני, המרחק שנוצר יכול להקל עליכם להיפתח: ומי יודע, ייתכן ותצליחו להגשים את הפנטזיות שלכם אם רק תלמדו לתקשר ביעילות.

זכרו, שיחה על חיי המין שלכם היא דרך דו-סטרית. אתם תצטרכו להקשיב לפרטנר שלכם בדיוק כמו שהוא יצטרך להקשיב לכם, ולשתף את ההעדפות שלכם באותה רמה של פתיחות המצופה ממנו. היו כנים לגבי הצרכים והתשוקות שלכם, וכך סביר יותר להניח שתקבלו את הסקס ואת מערכת היחסים שאתם באמת רוצים