בין אם אתם מחפשים דרך בטוחה לשחק בשלבים המוקדמים של הקשר, או דרך לענג אותו כשאין לך חשק, או משחק מקדים שיוכל לעזור לך גם להכיר יותר טוב את הגוף שלו, אין שום סיבה להמעיט בכוח של הידיים שלך.

חומר סיכה והיד התומכת

חומר סיכה יכול לעזור להחליק את העניינים: הוא מפחית את החיכוך, עוזר ליד שלך לנוע יותר בקלות על העור שלו, ומאפשר לך להשתמש במגוון רחב של טכניקות מיוחדות.

מרחי את הידיים שלך ג’ל חושני כדי לחמם אותו – ג’לים חושניים מחממים ומדגדגים, המשמשים גם כחומר סיכה, יכולים להוסיף קצת ריגוש למשחק. לאחר מכן, העבירי את כף ידך לכל אורכו של האיבר, מלמעלה למטה. היי קשובה לגופו ולגניחות שהוא מפיק – אם הוא מקשת את גופו, סביר להניח שעלית על משהו. הריסנית (frenulum) (ה"חוט" העובר בין העטרה לבסיס האיבר) עשוי להיות רגיש במיוחד, כך שלהעביר עליו את האגודל בעדינות בכל תנועה יכול לספק גירוי נפלא.

אל תשתמשי רק ביד אחת: השתמשי ביד השנייה כדי לחקור את האזורים האירוטים שלו. יש גברים שאוהבים שמשחקים להם עם האשכים. נסי ללטף אותם בעדינות עם חומר סיכה, לחפון אותם, או למשוך אותם בעדינות בזמן שהיד השנייה מענגת אותו. אם הוא נהנה מגירוי הפרוסטטה שלו, נסי לשלב את זה.

לחילופין, נסי להשתמש בשתי הידיים יחדיו. שלבי את הידיים שלך (אל תשכחי למרוח את שתיהן בחומר סיכה קודם), ואז החליקי אותן לאורך האיבר, תוך הפעלת לחץ עם כפות ידייך. לחלופין, השתמשי ביד אחת כדי לענג אותו, בזמן שאת תופסת את הכיפה עם היד השנייה, תוך ביצוע תנועות מעגליות (‘לסחוט את התפוז’, כפי שהמומחה לסקס לו פג’ט קורא לזה). אם המאהב שלך “מצוייד היטב”, תוכלי להשתמש בשתי הידיים כדי לעטוף בנוחות את איבר מינו.

הכי טוב, כמובן, זה לתת לו ללמד אותך. בקשי ממנו לאונן מולך, והניחי את היד שלך על ידו כדי להרגיש את העוצמה, המהירות והמיקום של האצבעות שלו. את יכולה להיות בטוחה שהוא יותר מנוסה ממך בלענג את עצמו, ושהוא ידע בדיוק איך לעשות לעצמו טוב. אם תעשי כמוהו, הסיכויים שלך לטעות נמוכים למדי.