אל תניחי הנחות

כל אישה אוהבת דברים קצת אחרת. ישנן כאלו שאוהבות גירוי ידני, אחרות יותר בעניין של גירוי אוראלי, אחרות אוהבות אביזרים, ג’ל סיכה וצעצועי מין (כולל strap ones), ויש כאלה שאוהבות את הכול. רק בגלל שאת אוהבת משהו לא אומר שהפרטנרית שלך גם תאהב אותו, אז הכי חשוב שתתקשרו אחת עם השנייה ותחקרו את המיניות שלכן ביחד.

היי בטוחה

הדבקה אוראלית של מחלות מין הופכת ליותר ויותר שכיחה, אז חשוב שתשתמשו בחסם דנטלי (dental dam) כדי לשחק על בטוח, אלא אם כן שתיכן נבדקתן. אפשר להעביר מחלות מין גם דרך צעצועי מין, אז חשוב שתשימו קונדום על האביזר.

תהיי סקסית

סקס בטוח לא חייב להיות משעמם. נסו להשתמש בקונדומים עם צלעות או חספוס, או כל קונדום מיוחד המשמש להגברת התחושה– ושימו אותם על האביזר שלכן. כמו כן, חסמים דנטאליים (dental dam) קיימים במגוון טעמים.

שחקו ביחד

הלבישי טבעת עונג על הדילדו כדי להוסיף גירוי לדגדגן. השתמשי בוויברטור קליע בזמן מין אוראלי, או לחלופין פשוט תתחפשו אחת בשביל השנייה. שם המשחק הוא גיוון.

היי בטוחה בעצמך

מרבית הנשים אינן מרגישות בטוחות לגבי הגוף שלהן, אבל אם היא רוצה להיכנס איתך למיטה, אז היא בטוח אוהבת את מה שהיא רואה. תהיי גאה במראה שלך ותתענגי על התשוקה שלה אלייך.

שפרי יכולות אוראליות

רוצה לשפר את היכולות האוראליות שלך? נסי לגשת לאזור מזווית שונה – זה יכול לשנות את החוויה לחלוטין.

השתמשו בחומר סיכה וג’לים חושניים

ג’ל סיכה חושני יכול להיות תוספת מעולה לעיסוי ולאוננות, והם חיוניים אם אתן רוצות להכניס משחקים אנאליים לחיי המין שלכן.

חפשו דרכים אחרות לשחק

נסו טכניקות אוראליות שונות ודרכים אחרות להשתמש בידיים שלכן כדי לענג אחת את השנייה.

אוננו יחד

אפילו יותר טוב, תאוננו אחת מול השנייה. כך תוכלי לגלות מה היא הכי אוהבת ולהגיע לאורגזמה נשית.

הכירו את הגבולות שלכן

סקס זה לא תחרות סיבולת. אם היא מציעה לך משהו שלא מתאים לך, היי כנה איתה. השתמשי בידיים שלך כדי להנחות אותה ולשלוט על הקצב, אם אתן מתנסות במשהו חדש.