אנשים משתוקקים לסקס מסיבות שונות: חיבה, רצון להרגיש מושכים ונחשקים, תשומת לב, הסחת דעת, הפחתת מתח או פשוט ההנאה מאורגזמה. אף אחת מהסיבות האלה איננה טובה יותר מהשנייה, ויכול מאוד להיות שהסיבה שתרצו סקס ביום שני תהיה שונה מהסיבה שתרצו אותו ביום שישי. ובכל זאת, הבנת הסיבה לחשק המיני שלכם יכולה להפוך את הבדלי הליבידו ביניכם לבעיה פשוטה יותר.

משחקי סקס? לא הלילה, יקירי

אם הפרנטר שלכם רוצה סקס כדי להוריד סטרס, עיסוי יכול לספק אלטרנטיבה שטובה לשניכם. אם מה שהוא רוצה זה אורגזמה, יש הרבה דרכים לענג את הגברוגם את האישה מבלי להידרש לסקס עם חדירה כמו משחקי סקס. אם מה שמעניין את הפרטנר זה חיבה, אז ערב של התכרבלות על הספה יכול להשביע את רצונו או רצונה; ואם מה שחשוב לפרטנר זה להרגיש מוערך – אז הגיע הזמן להרעיף עליו מחמאות.

זה קל להרגיש לא מושך כשהפרטנר שלך לא רוצה משחקי סקס, אבל סביר יותר להניח שזה לא בגללכם, אלא בגללו. מתח נפשי, דיכאון, תרופות מסוימות (חוקיות ולא חוקיות) וסגנון חיים לא בריא הם רק כמה סיבות לחשק מיני ירוד. למרות שזה לא בלתי אפשרי שהפרטנר שלכם פשוט הפסיק להימשך אליכם, זה יותר סביר שעובר עליו משהו אחר, וזה יהיה הרבה יותר מועיל מצדכם להראות אמפטיה ואכפתיות מאשר תלותיות וחוסר-ביטחון.

בעוד שהתקשורת מציגה את הגברים כרעבים לסקס ואת הנשים כמתנגדות לסקס, בעולם האמיתי קיימת סבירות זהה לכך שלגבר פשוט לא יהיה חשק.תקשורת פתוחה וכנה תעזור לכם להתמודד עם הבדלי הליבידו שלכם. אם מדובר בבעיות עמוקות יותר, ייתכן שייעוץ פסיכולוגי יעזור.

אוננות היא אמצעי מוכח לחיזוק החשק המיני, אז אם אתם מרגישים שהחשק המיני שלכם נחלש ואין שום בעיה אחרת שאתם צריכים להתמודד איתה, ייתכן שעינוג עצמי יוכל להחיות מחדש את הדחף המיני שלכם.

אנשים רבים מתחילים לאבד עניין בסקס בשלבים המאוחרים יותר של הקשר, אחרי שסערת הרגשות הראשונית חולפת. עם זאת, יש דרכים רבות להחזיר אתהרומנטיקה ואת הפלפל לקשר שלכם (לדוגמא, משחקי סקס וחידושים בחיי המין) – וככל שתתמודדו עם הבעיה מוקדם יותר, כך חיי המין שלכם יחזרו מהר יותר למסלולם התקין.