אביזרים הופכים לאלמנט יותר ויותר מורגש בחיי המין שלנו. הם יכולים להיות כלי נהדר שבאמצעותו תוכלו לגלות את הנקודות הכי חמות בגופכם – והם יכולים להוסיף מימד חדש ומדליק למשחק המקדים שלכם. ייתכן שבחירת אביזר המין הראשון שלכן תהיה חוויה מאיימת, אפילו אם אתן בקיאות בהנחיות הבטיחות.

בחירת מוצרי סקס לא צריכה מסובכת. כיצד תהפכו את החוויה לקלה יותר?

ויברציה - אוהבת / לא אוהבת?

נשים מסוימות נהנות מתחושת ויברציה. אחרות מרגישות שהתחושה מוזרה בהתחלה, אך לאט לאט מתחילות לאהוב אותה, ויש כאלה שויברציה לא עושה להן את זה בכלל. עד שתבדקו זאת בעצמכן, לא תוכלו לדעת לאיזו קבוצה אתן שייכות. עם זאת, מומלץ להתחיל עם מוצרי סקס רוטטים עדינים, שכן האביזרים ה"כבדים" יותר עלולים להיות “גדולים עליכן” בהתחלה. ויברטור “קליע” בסיסי הוא אביזר נפלא למתחילות. התחילו עם מצב הרטט העדין ביותר. אם את מרגישה שזה מדגדג אותך יותר מדי, שימי את היד שלך מתחתיו, או הצמידי אותו מעל סדין. אם את חושבת שאת מסוגלת לקצת יותר, אז הגיע הזמן להגביר הילוך.

גודל

בחרו גודל שלא יגרום לכן להרגיש מאויימות. מוצרי סקס לרוב קשיחים ודחוסים יותר מהדבר האמיתי, אז אל תתפלאי אם אביזר בגודל של הפרטנר שלך ירגיש לך גדול מדי.

חשמל

מוצרי סקס מופעלים ע"י בטריות, טעינה חשמלית או טעינה באמצעות אנרגיה סולרית. מומלץ לבדוק כיצד פועל חשמלית האביזר לפני הרכישה, כדי שלא תתקעי עם אביזר שעושה שימוש בסוללות קשות להשגה.

דיסקרטיות

זה נורמלי לחלוטין להיות ביישנית לגבי השימוש באביזר, ובמיוחד אם את חדשה בעסק. ייתכן שבחירת אביזר שקט תסייע לחוויה להיות פחות מביכה. כמו כן, כיום יש המון מקומות נפוצים שבהם אפשר לקנות אותם – גם באינטרנט וגם בחנויות רגילות. למה שלא תתחילי בקטן, למשל עם טבעת, מעסה אומיני-ויברטור? אלה הם אביזרים נהדרים למתחילים עבור זוגות אשר רוצים לבחון את השטח לפני שהם צוללים פנימה