טיפים לבחירת הויברטור שלכם - לחוויה בלתי נשכחת במיטה

כן אנחנו מאוד נהנות לשכב אתכם, ונכון אין תחליף למגע העור שלכם, ובטח שלא לאיבר המין, אבל אם יש משהו שנשים יודעות בוודאות זה עד כמה תוספות רוטטות במיטה מעלות להן את הגירוי המיני וגם את התשוקה. הגירוי נובע לא רק מהמשחק החדש והגיוון, אלא גם מהידיעה שאתה הוא זה שנוגע, משחק ושולט בהנאה. השילוב המנצח של משחקים עם צעצועי מין מגיע יחד עם המגע שלך, אתה יודע…משחקי אצבעות, מין אורלי, נשיקות וליטופים, זה יוצר חוויה בלתי נשכחת במיטה.

מעבר לחוויה המשותפת עם צעצועי מין, כולנו יודעים כי נשים יכולות ליהנות עם ויברטורים- לבד. הנאה עצמית היא הדרך הטובה ביותר לכל אישה להכיר את הגוף שלה, וללמוד כיצד להגיע לנקודת השיא. הרבה נשים מדווחות כי ההנאה הרבה יותר גדולה כשהן משתמשות בויברטורים המיועדים לגירוי חיצוני או לנרתיק. אם חושבים על זה לרגע… זו מתנה נפלאה, לעצמך.

אז לכל מי שתוהה כיצד לקנות צעצועי מין בדיסקרטיות ואיזה צעצוע מיועד למשחק אישי, ואיזה לזוגות, אל דאגה, מיד אסביר וגם אמליץ איזה צעצוע צריך להיות לכל אישה במגירה (או בתיק). ראשית, את כל צעצועי המין שישפרו לכם את חיי המין ויעזרו לכל אישה להעצים את תחושת ההנאה ניתן למצוא באתר של דורקס המאפשר חווית קניה דיסקרטית.

שנית ורגע לפני הקנייה, תנו לי להסביר לכל מי שתהה איך זה שויברטור כל כך מעצים את החוויה במיטה?!

ויברטורים מעוצבים לענג את האזורים הכי רגישים למגע בגוף האישה. אותם אזורים הגורמים לתחושת העוררות המינית בגוף שלה: חזה, פטמות, איבר המין הנשי, הדגדגן ואפילו נקודת הג׳י. כל מגע בחלקים אלו מעלה את הגירוי המיני -ובעיקר אם הוא רוטט! היתרון בצעצועי המין של דורקס מעבר לעובדה שהם רוטטים, הוא שהשלבים מאפשרים לכם לענג את בת הזוג לאט לאט ובהדרגה וכך להעלות לה את סף הריגוש עד לנקודת השיא שלה.

אז על איזה ויברטורים וצעצועי מין הסקסולוגית ממליצה?

Durex Delight (רוקט פוקט)

אני רוצה להתחיל עם הויברטור הכי קטן שיש בחבורה וגם הכי מפורסם- הרוקט פוקט או בשמו האישי Durex delight .Durex delight הוא ויברטור קטן המעוצב להתאים לכף היד שלו או שלך בכדי לאפשר לכם לשחק בו גם תוך כדי הסקס. אבל אל תתנו לגודל שלו להטעות אתכם, כי הוא מאוד עוצמתי. הרוקט פוקט הוא אחד הצעצועים הכי מומלצים למתחילים, לנשים המתנסות בויברטור בפעם הראשונה ולגברים הרוצים להפתיע את בת הזוג שלהם במיטה. מלבד גודלו הידידותי ניתן לענג איתו כל חלק בגוף ובעיקר את אזור הגדגדן. שימו לב כי כתבתי אזור כי לפעמים מגע ישיר יכול להיות פחות מענג ממגע מסביב לו. ולדעתי זה גם הויברטור שרצוי שיהיה לכל אישה בתיק או במגירה. אתם יודעים למקרה הצורך.

Durex Teasing Touch

למי שכבר קצת יותר מנוסה או רוצה להתנסות בויברטור המיועד לגירוי של אזור הדגדגן ושל הנרתיק (תחושת חדירה) אני ממליצה לנסות את Durex Teasing Touch! בואו תראו איך הוא נראה.

מלבד העובדה שהוא מאוד נעים למגע יש לו פונקציות רבות. הוא ויברטור מעולה לזוגות ולנשים שרוצות להתענג לבדן. לעוד ויברטור עוצמתי, המעוצב עם קימור המוסיף גירוי במקומות הנכונים, מומלץ לנסות את Durex Real Pleasure. אפשר לומר שהוא קצת יותר למתקדמים, ולסקרנים שמבינכם או למי שכבר לא יכול לחכות ורוצה כבר להזמין, הנה הקישור.

היתרונות בויברטורים של דורקס הם העובדה שהם מאוד שקטים (אז אל דאגה אם יש אנשים בבית), והם גם עמידים למים – דורש משחק מקדים במקלחת לא?!

טבעות רטט

לפני סיום אני לא יכולה לדלג על הצעצועים הכי שובבים שבחבורה, המיועדים לעזור לאישה להגיע לאורגזמה איתך, כלומר תוך כדי חדירה (לכל הגברים ששאלו איך וביקשו עזרה). בנוסף, הם גם עוזרים לגבר לשמר את הזקפה לאורך זמן. אני חייבת לציין שיש מגוון לא קטן שלהם ובין אם תבחרו בדורקס little devil או play vibrations כל אחת מהם תעשה את הפעולה! את הטבעת הגבר שם על איבר המין, את הרטט יש להפעיל, ובתנוחה המאוד אינטימית הדורשת מבט ישיר בעיניים (תנוחת הישיבה), האישה יכולה ליהנות מתחושת הרטט על איבר המין שלה ובעיקר באזור הדגדגן. לבחירת טבעת מתאימה.

עכשיו כשאתם כבר מבינים בצעצועי מין, ממש רגע לפני שאתם נכנסים לאתר ועושים את הבחירה המתאימה, רציתי לציין כי אם יש משהו שאותו אני מאוד מבינה זה עד כמה חשובה לנו הדיסקרטיות במיטה. אז לכל מי שאוהב לשמור על הסודיות גם כשזה מגיע לקניית הויברטור המועדף עליכם, אל דאגה, כי האתר של דורקס מעניק לכם חווית קניה דיסקרטית ומאובטחת והמשלוח או המתנה יגיעו עד לביתכם. למה אתם מחכים?