על מה אתן ואתם חושבות וחושבים כאשר צמד המילים “סקס אנאלי” נגלה לפניכם? חלקכם יחשבו “איזה כיף, בא לי” וחלקכם ירעדו בחוסר נוחות ומילים כמו כאב, לכלוך וחוסר נוחות יצופו על פני השטח. מין אנאלי יכול להיות חוויה חושנית ומרגשת לשני בני הזוג, חוויה שתעזור לכם להכיר את בן או בת הזוג מכיוון חדש. מכיוון שאנחנו בדורקס יודעים שסקס על כל צורותיו וגווניו הוא מהנה אם ניגשים אליו בדרך הנכונה, אנחנו ב – durex החלטנו לשתף אתכם בכמה טיפים שיהפכו את צמד המילים “סקס אנאלי” לאחד הצמדים המפתים במילון הסקס הזוגי שלכם.

​קודם כל תירגעו​

כדי ליהנות ממין אנאלי שניכם צריכים להיות רגועים, אבל לא רק מבחינה נפשית, אלא גם מבחינה פיזית. כדי להגיע לרוגע הפיזי אתם צריכים לעבור שיעור אנטומיה קצר. בפי הטבעת קיימים שני סוגים של שרירים – השריר הרצוני שכולנו יודעים ויודעות לכווץ ולהרפות ומאפשר לנו לשלוט על הסוגרים, ושריר לא רצוני שלרוב מגיב בהתכווצות כשהוא מרגיש משהו (או מישהו) נדחף כנגדו. יופי תגידו לנו, למדנו אנטומיה, מה עכשיו? עכשיו זה הזמן להיכנס לאמבטיה חמה ומרגיעה, לאחר מכן לעבור לעיסוי מפנק ועדין של כל הגוף הכולל עיסוי מרגיע של פי הטבעת, והכי חשוב- כל הדרך להקשיב לבן או לבת הזוג ולתת להם תחושה שהם במקום בטוח, אינטימי ונעים.

כל מסע מתחיל בהתחלה

אל תהיו חמדנים. פי הטבעת מלא בקצות עצבים רגישים ובשתי מערכות שרירים, לכן תתחילו בקטן, תתחילו בהתחלה, בזרת (ואל תשכחו לגזור ציפורניים). אחר כך אפשר את האצבע המורה ואחר כך גם שתי אצבעות ירגישו בנוח בפנים. השלב הבא יהיה כמובן ויברטורים על מגוון צורותיהם. ככה, אחרי שתרגילו את פי הטבעת למבקרים מבחוץ ואת הפרטנר או הפרטנרית לרעיון החדש יגיע השלב לו שאפתם שניכם, חדירה אנאלית. כמובן שחשוב לא להעמיס. לא צריך לעשות הכל בפעם אחת, ככה גם תוסיפו עניין לחיי המין שלכם, וגם תאפשרו לעצמכם ולבן או בת זוגכם להתרגל לרעיון.

אל תנסו ללמוד על יבש

סיכה, סיכה ושוב פעם סיכה – במין אנאלי אין דבר כזה יותר מידי חומר סיכה. בניגוד לואגינה שנרטבת כאשר האישה מגורה פי הטבעת לא נרטב, הוא נשאר בשלו, יבש. לכן חשוב שיהיה לכם הרבה ג’ל סיכה בהישג יד כך שתוכלו למנוע את תחושת היובש שעלולה לגרום לפרטנר או לפרטנית לחוש כאב או חוסר נוחות. כך תשמרו את התחושה הארוטית החושנית והמרגשת אתה נכנסתם למיטה. אחרי שתשתכללו בנושא, תוכלו גם להשתמש בחומרי סיכה מתוחכמים יותר שגורמים לחום או לעקצוץ ויכולים להוסיף לחוויה.

בטחון וניקיון

אחת הטענות שנשמעות בגנות המין האנאלי היא שהוא מלוכלך. אז נכון שאפשר לטפל בחשש הזה על ידי התרוקנות עצמית או אפילו חוקן, וגם חשוב לדבר עם בת או בן הזוג על האפשרות ש"פדיחה" קטנה תקרה, אבל אל תשכחו שלרשותכם עומד הקונדום – אותו ידיד גמיש שגם ישמור על ההיגיינה שלכם ושל הוויברטור (אם לקחתם אתכם אחד למיטה) וגם יגן עליכם ועל הבריאות שלכם. וכמו עם חומר הסיכה, אחרי כמה ניסיונות אתם יכולים לפנק גם בקונדומים משוכללים יותר שמוסיפים קריצה לבילוי במיטה.

תדברו על זה

מכיוון שכל נושא המין האנאלי הוא נושא רגיש ואישי חשוב שלפני שאתם פותחים אופציות במיטה תפתחו את האופציות במחשבה. חשוב שתדברו אחד עם השנייה או השני על הרצונות שלכם, התחושות שלכם, החששות שלכם והפנטזיות שלכם. אל תיקחו כמובן מאליו שום דבר שנאמר בשיחה הזאת כי הכול יבוא לידי ביטוי במיטה, ועם כל הכבוד לאברי המין בחלק התחתון של גופנו, אבר המין החשוב ביותר אצל המין האנושי הוא המוח. והכי חשוב תיהנו, כי זה ממש כיף כשעושים את זה נכון…