אם גבר אומר לך שהוא לא רוצה להשתמש בקונדומים, אמרי לו שאת לא מוכנה להיכנס להריון. אפילו אם הגבר מוכן להסתכן במחלות מין, רוב הסיכויים שהוא לא ירצה להסתכן בהריון לא מתוכנן.

בלי קונדומים אין על מה לדבר ​

השימוש בקונדום מראה שאתה מכבד את הפרטנרית שלך. אם הוא לא מכבד אותך מספיק כדי לשמור על שניכם, האם הוא באמת מישהו ששווה לשכב איתו?

אם הוא אומר שהוא רוצה להרגיש קרוב אליך, אמרי לו שלהיות רגועה ולדעת שהסקס בטוח יגרמו לך להרגיש הרבה יותר קרובה אליו מהדאגה מן ההשלכות של מין לא מוגן.

אם הוא מתעקש, אמרי לו שאת לא רוצה לסכן אותו במחלות מין. אפילו אם קיימת מין אוראלי עם פרטנר אחר בעבר, יש סיכוי שנדבקת במשהו.

אם גבר אומר שמין לא מוגן יגרום לו לאהוב אותך יותר, אמרי לו שאם הוא אוהב אותך, הוא לא יצפה ממך לחשוף את עצמך לסיכון.

אם גבר אומר לך שהוא אוהב אותך ולכן את לא צריכה לעשות איתו סקס מוגן, אמרי לו שלא ראוי שהוא מצפה ממך לשים את עצמך במקום לא בטוח.

אם הוא אומר לך שאת מתנהגת בצורה ילדותית כשאת מסרבת לסקס לא מוגן, אמרי לו שאת בוגרת מספיק כדי להגן על עצמך. להיות אדם בוגר זה גם לדעת להימנע מסיכונים מיותרים.

קונדום בגודל מתאים יכול באמת לעשות את ההבדל. נסו להשתמש בקונדום גדול יותר, אם הוא מתלונן שהקונדום הרגיל לוחץ מדי.

לגברים מסוימים יש אלגריה ללטקס. עבורם קיימת האופציה לקנות קונדום ללא לטקס, כדוגמת Durex Real Feel. עדיף להצטייד גם בקונדומים מסוג זה בכדי להימנע מאכזבות מיותרות.

אם גבר מסרב לתת לך להשתמש בקונדום, אל תסכימי לשכב איתו. יש עוד דרכים ליהנות ביחד ולענג אחד את השני מבלי להסתכן במחלות מין או הריון בלתי מתוכנן – למרות שאם הוא רוצה לשים קונדום, תשאלי את עצמך אם בכלל כדאי להיכנס איתו לסיטואציה אינטימית.