“האם המאהב שלי יאהב את הגוף שלי?”

להלן כמה מהדאגות השכיחות ביותר:

1. “האם המאהב שלי יאהב את הגוף שלי?” בפורנו בד"כ רואים סטריאוטיפ נשי מאוד מסוים: שדיים גדולים, שיזוף מלאכותי וגזרה רזה. יחד עם זאת, לא לכל האנשים יש את אותו הטעם. חוסר ביטחון עצמי יגרום לאפקט שלילי הרבה יותר גדול מקצת צלוליט. אז קבלי את הגוף שלך, ודעי שכל פרטנר שיהיה איתך במיטה יהיה עסוק מדי בליהנות מהדברים שהוא אוהב, ולכן אין להיות עסוקה בחלקים בך שאת שונאת.

2. “האם אני מדליקה אותו?” מרבית הגברים יחוו בעיות בזיקפה בשלב מסוים בחייהם, ובניגוד לדעה הרווחת, לא כולם רוצים לעשות סקס בכל רגע נתון. אם המאהב שלך מסרב לסקס, או אינו מסוגל בשלב מסוים, סביר מאוד להניח שהבעיה אצלו ולא אצלך. מתח נפשי, אלכוהול וסגנון חיים לא בריא הם רק כמה מהגורמים שיכולים להגביל את הכושר המיני, אז אם הוא לא מסוגל לבצע, אל תשפטי את עצמך (או אותו) בחומרה. קבלי את זה כעוד אחד מהדברים האלו (אלא אם כן זה קורה באופן קבוע – במקרה זה, נסי לעודד אותו להתייעץ עם רופא). הוא תמיד יכול להשתמש בידיים או בפה שלו כדי לספק אותך במשחקי סקס או באקטים מיניים ללא חדירה. או את יכולה לקחת את העניינים לידיים שלך או אפילו לגוון עם צעצוע.

3. “האם אני צרה מספיק?” כמו שגברים מודאגים מגודל הפין, נשים חוששות שהנרתקי שלהן לא צר מספיק, ובמיוחד אחרי לידה. עם זאת, תרגילי קייגל יעזרו לך לחזק את שרירי הנרתיק ולהגביר את זרימת הדם לאזור, מה שיגביר גם את הסיכויים שלך להגיע לאורגזמה.

4. “האם המאהב שלי יהנה מזה?” לכל גבר יש העדפות משלו, אז פשוט תשאלי אותו מה הוא אוהב – או, אפילו יותר טוב – תני לו להראות לך. אל תחששי לבקש ממנו הנחיות: זה מראה שאכפת לך מההנאה שלו וזה אומר שהוא הולך לקבל את הסקס שהוא רוצה, אז זה לגמרי אינטרס גם שלו.

5. “האם הטעם שלי בסדר?” נשים רבות מרגישות חוסר ביטחון לגבי מין אוראלי, אבל כל עוד את נקייה ואין לך מחלות מין, אין שום סיבה לדאוג לגבי הטעם שלך. אם את מרגישה חוסר ביטחון – או אם עושה רושם שהפרטנר שלך נרתע – אפשר להתקלח ביחד לפני כדי להרגיע את החששות של כולם. אפשר גם לרגש עם מריחת ג’ל מענג חושני בטעמים וריחות שונים, וליהנות ממשחקי סקס מענגים.